- Anasayfa
- Hakkımızda
- Ürünlerimiz
- Özkaynak Kefaletlerimiz
- Hazine Destekli Kefaletler
- Aktif Destek Paketleri(2023)
- Aktif Destek Paketleri (2022)
- Geçmiş Programlar
- İmalata Dayalı İthal İkamesi̇ Destek Paketi̇
- İlave İsti̇hdam Destek Paketi̇
- İnşaat Hizmetleri Finansman Destek Paketi
- Çay Alımı Destek Paketi
- İhracat Destek Paketi
- Soğuk Hava Üni̇tesi̇ Ve Fri̇gori̇fi̇k Araçlar Destek Paketi̇
- Opex Kredi Destek Paketi
- Çek Ödeme Destek Paketi
- Tobb Nefes Kredisi 2020 Destek Paketi
- Ekonomi Değer Kredisi
- İş’e Devam Destek Paketi
- Temel İhtiyaç Destek Kredisi Paketi
- Türkiye Kalkınma Ve Yatırım Bankası Kredi Destek Paketi
- Eximbank Kredi Destek Paketi
- Eximbank Stok Finansman Kredi Destek Paketi
- Küçük İşletme Can Suyu Kredisi
- KOBİ Değer Kredisi II
- KOBİ Değer Kredisi I
- Hazine Fonu (200 MİLYAR TL)
- Hazine Fonu (52,5 MİLYAR TL)
- Hazine Fonu (32,5 MİLYAR TL)
- Finansman Desteği Programı
- 2021 Nefes Kredisi
- Turizm Destek Paketi
- Mikro İşletmeler Destek Paketi
- İşletme Giderleri Destek Paketi
- Yatırım-Proje Finansmanı Destek Paketi
- İmalat Sanayii Destek Paketi
- Bölgesel Odaklı Kobi Destek Paketi
- Döviz Kazandırıcı Faaliyetleri Destek Paketi
- Girişimci Destek Paketi
- Kadın Girişimci Destek Paketi
- Teknoloji Destek Paketi
- Dijital Dönüşüm Destek Paketi
- Eğitim Destek Paketi
- EYT Destek Paketi
- İşletme Harcamaları Destek Paketi
- KEFALET İŞLEYİŞİ
- Bilgi Merkezi
- Sıkça Sorulan Sorular
- Rakamlarla KGF
- Faaliyet Raporları
- Kaynaklarımız
- Kişisel Verilerin Korunması
- Aydınlatma Metinleri >
- Kişisel Verilerin İşlenmesine Dair Genel Aydınlatma Metni
- Anket Katılımcıları İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Çalışan Adayları İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Çalışanlar İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Gayrimenkul/Menkul Alıcıları İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Kredi Veren Çalışanları Ve Yetkilileri İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Potansiyel Yararlanıcılar İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Risk Grubu İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Stajyer Adayları İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Stajyerler İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Tedarikçiler İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Telefon Görüşmeleri Kaydı İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Yararlanıcılar İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Yararlanıcılara Teminat Verenler İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Yararlanıcılara Teminat Verenlerin Eşleri İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Yedieminler İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Ziyaretçiler Ve Kapalı Devre Kamera Sistemi (Cctv) Kullanımı İçin Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni
- Kişisel Verileri Saklama ve İmha Politikası
- Aydınlatma Metinleri >
- Yasal Düzenlemeler
- Bilgi Toplumu Hizmetleri
- KGF Bilgi Güvenliği Politikası
- Duyuru & Haber
- Bize Ulaşın
KGF Nedir?
KGF, teminat yetersizliği nedeniyle kredi alamayan KOBİ’lere ve KOBİ dışı işletmelere kefil olur. KGF, KOBİ’lerin ve KOBİ dışı işletmelerin finansmana erişimine destek olur.
Telefon Görüşmelerine İlişkin Aydınlatma Metni
VERİ SORUMLUSU OLAN BİZ KİMİZ?
Bu Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metninin (“Aydınlatma Metni”) amacı, şirketimiz ile yaptığınız telefon görüşmeleri sırasında ses kaydı alınması ile ilgili olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 10. Maddesi ve Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ çerçevesinde, ilk kademede telefon görüşmesi esnasında yerine getirilen aydınlatma yükümlülüğümüzün tamamlanmasıdır. Bu kapsamda veri sorumlusu, Ankara Ticaret Sicili’ne 83408 ticaret sicil numarası ile kayıtlı ve 0589005350800014 Mersis numarasına sahip olan Kredi Garanti Fonu. A.Ş.’(“KGF”) dir.
HANGİ KİŞİSEL VERİLERİNİZİ HANGİ AMAÇLARLA İŞLİYORUZ?
Telefon görüşmesinde iletişim bilginizi, ses kaydınızı ve içerisinde belirttiğiniz kişisel verilerinizi, hizmet kalitesinin ve sürekliliğinin sağlanabilmesi ile işlem güvenliği amacıyla işlemekteyiz.
KİŞİSEL VERİLERİNİZİ ÜÇÜNCÜ KİŞİLERE AKTARMAMAKTAYIZ.
Kişisel verilerinizi, üçüncü kişilere aktarmamaktayız.
KİŞİSEL VERİLERİNİZİ HANGİ YÖNTEM VE HANGİ HUKUKİ SEBEBE DAYANARAK TOPLAYIP, SAKLARIZ?
Kişisel verilerinizi doğrudan sizlerden sözlü olarak ses kaydı yoluyla elde etmekte ve ses kaydı olarak santral sistemimizde saklamaktayız.
Kişisel verilerinizi, meşru menfaatimiz kapsamında veri işlemenin gerekli olması sebebiyle (KVKK md.5/2-f) işlemekteyiz.
KİŞİSEL VERİLERİNİZİN KORUNMASI İÇİN SAHİP OLDUĞUNUZ HAKLAR NELERDİR?
Kanun uyarınca kullanabileceğiniz haklarınız:
- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileriniz işlenmişse, nasıl işlendiğine ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve Kişisel verilerinizin işlenme amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini talep etme,
- İlgili mevzuatta öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
- İlgili mevzuat uyarınca yapılan düzeltme, silme ve yok edilme işlemlerinin, kişisel verilerinizin paylaşıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle sizin aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde, zararın giderilmesini talep etme.
Bu Aydınlatma Metni’nde yer alan her türlü konuda detaylı bilgi için [****] e-posta adresini kullanarak KGF ile iletişime geçebilir ya da resmi başvuru yapabilirsiniz. Başvurularınızda, Kanun ve Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’in öngördüğü şekil ve içerik şartlarına uyulması gerekmektedir aksi takdirde isteklerinize olumlu yanıt veremeyebiliriz.